לקוחות מספרים

אלישבע היא מעצבת ברמות על! יש לה סבלנות, היא הלכה איתנו שלב שלב מהתחלה ועד הסוף. היא ליוותה אותנו משלב התוכניות והשרטוטים עד שהכל מוכן בבית. אני ואישתי מרוצים חבל על הזמן, אין לי מילים. אני ממליץ עליה בחום. היא מעל ומעבר. גם עכשיו כשאני כבר גר בדירה, אם אני צריך משהו אני מתקשר, היא מייעצת. יש לה רעיונות, היא משהו משהו, באמת. אני ממליץ בחום לכולם. יש לה סבלנות וזה חשוב מאוד, היא ממש מוסרת את עצמה, יש לה חוכמת חיים וידע בכל הדבר הזה, היא תותחית. עשתה הכל מהר, תיק תק שולחת תוכניות, מעדכנת, עושה. היא עשר מבחינת הכל. ממש יסודית. קיבלתי תמורה מלאה למחיר והייתי בראש שקט. בחרתי בה כי היא היתה ברמה אחרת. מבחינת ידע, חומרים, איכפתיות. היא עשתה איתנו הכל. אני מאוד מרוצה ומאוד ממליץ עליה!
בועז מירושלים-בעל עסק עצמאי נשוי +4- 0547940642
עם אלישבע עשינו שיפוץ ותכנון של 6 קומות בישיבה והיא עשתה את זה בצורה מאוד מקצועית. אנחנו עובדים יחד כבר כמה שנים. היו לה תוכניות שלא חשבנו עליהם, היא הייתה מאוד יצירתית והיו לה רעיונות מיוחדים. היא מאוד מקצועית. אני אוהב לבדוק ולחפור לפני שאני לוקח מישהו לעבודה והיא באמת עשתה עבודה איכותית וטובה, בלי שנרגיש באותו שטח היא עשתה משהו שונה שלא חשבנו עליו קודם, יש לה ראיה מרחבית וחכמה בתכנון ועיצוב חלל. מה שהיא אמרה היא עמדה בו, זמינה כל הזמן לכל שאלה ולכל בירור, היתה מאוד אדיבה כלפינו, איכות העבודה היתה מצויינת וגם המחיר היה הוגן מאוד, עבדתי עם בעלי מקצוע לפניה ואיתה הכל היה שונה ומדוייק. אני מרוצה מאוד. אם יש לי איזושהי עבודה לעשות אני לוקח אותה בלי לבדוק אף אחד נוסף, אני ממליץ עליה בחום.
אהרון בינון מירושלים מנהל כללי במוסדות-0527642499
היא מדהימה! התחלנו את התהליך האמת משהו כמו לפני שנה, אבל לקח לי המון המון זמן להתקדם, בגלל כל מיני דברים שצצו בדרך. האמת שיש לי שטח מאוד מאתגר, אני בונה בית בשטח של אבא שלי שהוא כבר בנה בית, והיה מן שטח ארוך וצר כזה ולא האמנתי שיהיה אפשר להוציא ממנו איזה משהו נורמלי, והיא באמת תכננה ככה שלוש תוכניות, והציגה לנו את התכנון הראשון, אמרתי לה: "אני לא מאמינה שהצלחת להוציא דבר כזה", היא היתה יצירתית ברמות, כאילו באמת ניצלה כל שטח ברמה הכי טובה שיכולה להיות. אני עובדת בעיריית בית שאן במחלקת חינוך אומנם, אבל במחלקת הנדסה יש כל מיני אדריכליות שהן עובדות פה בפרטי והם ביקשו לצלם את התוכנית מרוב שהיא היתה מאוד יפה. אני לוקחת אותה גם לעיצוב הפנימי של הבית- יש לה את זה, בדקתי עם עוד כמה בתחום דווקא בבית שאן, והאמת שההמלצה עליה הגיעה מדוד שלי שהוא היה פה שנים יושב ראש ועדה של תכנון ובניה, אז הוא הכיר אותה בכמה עבודות שהיא עשתה והוא אמר לי: "את חייבת לפגוש אותה" ובאמת זה היה קליק ראשוני איך שפגשנו אותה, באמת נוצר חיבור כזה טוב והיא מאוד נכנסה לראש שלנו ומיד הבינה מה אנחנו רוצים, היא מאוד נעימה, שזה משהו מאוד חשוב, היא כאילו יעילה ברמות שאם ביקשנו ממנה איזשהו תיקון, זה התבצע כמה שעות אחר כך, שזה היה מדהים, היא לא תקעה את העבודה בשניה. אני ממש ממש מרוצה.
צמרת מבית שאן מנהלת אגף חינוך.-0507969732
באמת אני הייתי מאוד מרוצה ממנה, גם מבחינת זמנים, האדיבות, נתקלנו במשהו בדירה תוך כדיי עבודה, אז היא הגיעה וניסתה למצוא פתרון אחר, בגדול היה בסדר גמור. היינו רק בקשר טלפוני עם עוד אנשים בתחום הזה, אבל קיבלנו עליה הרבה המלצות וגם חיפשתי מישהי שהיא יותר קרובה אלינו והיא היתה הכי קרובה. כבר באו כמה זוגות לראות את הדירה שלנו וכבר כמה לקחו אותה לעבודה, בקיצור אם אני צריכה לעשות עוד פעם שיפוץ או משהו, אני לוקחת אותה בעיניים עצומות!
יחיאל ויעל מירושלים-0528696264
אלישבע האלופה. יש לנו עסק וחלום שהתגשם בזכותך ️ אנחנו מאד מרוצים וממליצים לעצב ולעבוד אתך בכל הזדמנות. את הרמת לנו פרוייקט קשה בטרוף- להפוך בנק למרכז אתגרי לילדים. היום מגיעים אלינו להנות ולשחק מאות ילדים בשבוע והכל במקום חלום. את ידעת מתי לחדד דברים חשובים ומתי לזרום עם הרצונות שלנו, את טיפלת ועבדת עם הקבלנים והספקים וניצחת על התזמורת ביד רמה. מאד מקצועית והכי מקסימה שיש. תודה לך מכל הלב והרבה בהצלחה עם האתר החדש ועם העסק. ממליצים בחום!!! לירון רוני אוזנה, מזכרת בתיה.
לירון- בעלים של מרכז אתגרי במזכרת בתיה -0586661979-
היא תכננה עבורי שני בתים דו משפחתיים בסגנון שהיא בנתה עבורי במיוחד לפי מה שבקשתי,היה מצויין, עשתה לי עבודה מא' עד ת'. באמת הייתי מאוד מרוצה מהעבודה שלה ואני ממליץ לאחרים לעבוד איתה.
אלרם יזם וקבלן -0523285538

     מתנה!     

במיוחד עבורכם  - צ'ק ליסט למשפץ הטרי, מתחילים בתהליך שיפוץ? כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול!

בלחיצה על הכפתור הנני מאשר/ת קבלת דיוורים

דילוג לתוכן