מטבחים – לב הבית

מטבחים – לב הבית

מטבח הוא הלב הפועם של הבית. כיום, מטבחים מעוצבים מתכתבים עם החללים השונים בבית ומכתיבים את אופיים וסגנונם של בעלי הבית. וכתוצאה מכך, מציבים משרדי עיצוב פנים מובילים דגש רב על עיצוב המטבח כחלל מרכזי ופעיל אשר משמש לא רק לבישול ואפייה, אלא גם לאירוח – ולא פחות חשוב מכך – ליצירת האווירה והרושם הרצויים לאורך כל היום.

בין אם הלקוחות שלי חולמים על מטבח בסגנון כפרי, סגנון פרובנס, סגנון מודרני, מטבח בצבעים קלאסיים או מטבח בצבעי פסטל, אני מתכננת את המטבח עבורם תוך התחשבות בחומרים ובצבעים המתאימים להם דוגמת עץ, אלומיניום, זכוכית ועוד – ומבררת מראש על מה הם לא יתפשרו לעולם בדרך למטבח החלומות שלהם (ומה הם לא יסכימו לעולם להכניס אליו). והכל מתחיל בליווי צמוד ואישי.

נשמח לעמוד לרשותכם לכל שאלה:

ליווי אישי בתכנון המטבח שלכם

לאורך השנים, בכל גודל חלל שאותו אני מעצבת, לכל מטרה שהיא, אני נוקטת בגישת הליווי הצמוד והמקיף ודואגת להכיר אתכם באופן אישי. מבררת כמה נפשות יש בבית שלכם, האם אתם משפחה חובבת בישול ואירוח? מהן ההעדפות העיצוביות שלכם ואילו חומרי גלם אהובים עליכם. גם פרטים כמו גובה בני הבית נלקחים בחשבון על מנת ליצור עבורכם מטבח עם מקסימום נוחות לחוויית חיים מושלמת.

הגדרת צרכים וחלומות

כשאני מתכננת מטבח עבור הלקוחות שלי, אני לומדת להכיר את הצרכים, את הרצונות ואת החלומות שלהם. אני מקפידה להתאים את המטבח לאופיים ולאורח חייהם וכן להעדפותיהם הסגנוניות. כך למעשה אני יוצרת פרופיל מדויק עבור הלקוחות שלי על מנת להגשים להם את המטבח שעליו חלמו.

נוחות מקסימלית

על מנת לאפשר ללקוחותיי ליהנות מרגעי הבישול והאפייה, אדאג למשטחי עבודה מרובים ונגישים ולניצול מקסימלי של כל שטח במטבח. כשמדובר על חללים קטנים באופן יחסי, אני דואגת למקסם את החלל תוך שימוש בארונות ושטחי אחסון מרובים – והתחשבות מלאה בשאיפות שלך לגבי אופי השימוש במטבח החדש שלך.

חידושים בעולם המטבחים

כחלק ממועדון אקסקלוסיבי של משרדי עיצוב מובילים בישראל, Architecture by Elisheva Kobi | אלישבע קובי אדריכלות ועיצוב פנים מנגיש עבורך את כל החידושים בעולם המטבחים, לרבות טרנדים כגון מגירות ללא ידיות אשר נפתחות באופן חשמלי, מכשירים חשמליים בעלי טכנולוגית מתקדמות, פתרונות אחסון ופרזולים מתקדמים ועוד. חשוב לי להכיר ללקוחותיי את כל האופציות הקיימות על מנת שתהיה להם יכולת בחירה.

איכות ללא פשרות

איכות עבורי היא המוטיב המוביל בבואי לתכנן מטבחים עבור לקוחותיי. לצד שימוש בחומרי גלם וחומרי גמר איכותיים, חשוב לי ליצור עבור לקוחותיי מטבח מעוצב שיהווה עבורם מקור גאווה – ויעניק להם חוויה מתמשכת יום אחר יום.

גישה הוליסטית בעיצוב מטבחים

כבעלת משרד אדריכלות ועיצוב פנים עם ניסיון רב שנים בעיצוב פנים ואדריכלות, אני ניגשת לכל פרויקט עם גישה הוליסטית לתכנון חללים, התופסת את הבית כבנוי יחידה אחת ולא כחללים נפרדים חסרי קשר ביניהם. כיום, כאשר טרנד ה"אופן ספייס" מככב בבתים רבים, חשוב מתמיד לעצב את המטבח כחלק בלתי נפרד מהסלון, פינת האוכל ושאר החללים הציבוריים בבית.

מלבד זאת, לאורך כל תהליך תכנון ועיצוב המטבח, אני קשובה לרצונותיהם של לקוחותיי. כלומר, אם מדובר בבית שבו המטבח פעיל, מלא בחדוות בישול ואפייה, אדאג ליצור עבור הלקוחות שלי, מטבח נוח לעבודה עם נגישות מקסימלית למשטחי העבודה ולמכשירים השונים דוגמת תנור ומדיח. ולהיפך, מטבח פעיל פחות יזכה לדגשים אחרים לחלוטין.

מטבח לא מחליפים בכל יום

מטבח מהווה את אחת ההוצאות הגדולות ביותר שתשקיעו בבואכם לבנות את בית חלומותיכם או לשדרג אותו. לכן, לצד הצורך בפונקציונליות, אני דואגת לעצב את המטבח מחומרי גלם איכותיים על מנת שיחזיק מעמד ויהיה רלוונטי לשנים רבות.

משרד אדריכלות ועיצוב פנים משנה חיים

נעים להכיר, שמי אלישבע קובי, בעלת משרד  Architecture by Elisheva Kobi | אלישבע קובי אדריכלות ועיצוב פנים. במהלך השנים ניהלתי פרויקטים עבור לקוחות עסקיים ופרטיים רבים. אני מלווה את לקוחותיי בכל שלב ופרט במהלך הבניה והעיצוב – על מנת להעניק להם תוצאה סופית מדויקת ונכונה עבורם.

אשמח לעמוד לרשותך – זה הזמן ליצור איתי קשר ואלווה אותך צעד אחד צעד לעבר מטבח מעוצב בתבונה, שישרת אותך נאמנה.

גם אני רוצה מטבח עם לב פועם!

בוא ואראה לך את הדרך ...לבית חלומותייך עם ליווי מלא תוך שקט נפשי

שיתוף פוסט

עיצוב פנים אלישבע יעקובי | אדריכלות אלישבע יעקובי - אלישבע יעקובי

השאירו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם

     מתנה!     

במיוחד עבורכם  - צ'ק ליסט למשפץ הטרי, מתחילים בתהליך שיפוץ? כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול!

בלחיצה על הכפתור הנני מאשר/ת קבלת דיוורים

דילוג לתוכן