היתרי בנייה עיריית ירושלים

היתרי בנייה עיריית ירושלים

 
מה מאפיין תהליכי רישוי ובנייה בעיריית ירושלים? כיצד מקדמים קבלת היתר בנייה?
ולמי כדאי לפנות לטובת קבלת היתר בנייה בעיר הבירה?
 

ירושלים היא לא רק עיר הבירה של ישראל, אלא גם מוקד משיכה לצעירים, משפחות ומשקיעים מענף הנדל"ן. במקביל, ירושלים נהנית בשנים האחרונות מעלייה בתשואת הנדל"ן ובביקוש לנכסים בעיר. כתוצאה מכך ישנו עומס מסוים על עיריית ירושלים, שעלול לעכב קבלת היתרי בנייה גם עבור אנשים פרטיים.

בקבלת היתרי בנייה עיריית ירושלים מתייחסת לשורה ארוכה של שיקולים. לצד כל השיקולים שרלוונטיים למתן היתרי בנייה בערים אחרות, צריך לזכור שירושלים היא גם עיר מיוחדת מבחינה דמוגרפית, פוליטית ודתית ושתהליכי האישור מושפעים מכך.

נשמח לעמוד לרשותכם לכל שאלה:

איתי – ההיתר שלך כבר בדרך

 

ניסיון של שנים רבות בהתנהלות מול עיריית ירושלים הופך אותי לאשת מקצוע מובילה בתחום האדריכלות והרישוי. אם כרגע הבית שלך נמצא בתהליכי תכנון, אני יכולה לעזור לך להשיג היתר ולמלא יחד איתך את המסמכים והטפסים הנדרשים על ידי העירייה.

התייעצות איתי רלוונטית עבורך בהגשת היתר בניה לתוספות בניה במבנה קיים, או בהגשה של שינוי תב"ע למבנים שונים. כעת, כל שנותר לך לעשות הוא לחייג אליי או להשאיר פרטים באתר על מנת לקל מידע מעודכן. 

היתרי בנייה עיריית ירושלים ומה שביניהם

 

בכל הנוגע להיתרי בנייה, קובעת עיריית ירושלים סטנדרטים פחות או יותר אחידים.

  • ראשית, הגוף הרלוונטי שאליו מגישים את הבקשות היא מחלקת רישוי ובנייה של העירייה. מלבד בנייה חדשה או הרחבות דיור, זה הגוף שעוסק בהוספת מרפסות ופרגולות והיתר לשינוי בשימוש ממשרד לדירה ולהיפך.
  • שנית, תהליך הגשת בקשה להיתר בנייה כפוף בעיריית ירושלים לחוק התכנון והבנייה. מגבלה זו קיימת כמובן גם בערים אחרות, אך עיריית ירושלים נמצאת כאמור תחת עומס שמעכב את הבקשות. לפיכך, גם את הבקשה המקוונת וגם את הבקשה הרגילה כדאי להגיש רק לאחר חישוב שטחים מדויק ובהתייעצות עם אדריכל.

היתר בנייה הוא רק ההתחלה

 

קבלת היתרי בנייה מעיריית ירושלים יכולה להיות צעד שמבטיח שדרוג של ערך המקרקעין. מיד לאחר מכן, מה שכדאי לעשות על מנת ליהנות מההצלחה של ירושלים כעיר להשקעה ומגורים הוא להשקיע בעיצוב הפנים של הנכס.

שילוב בין עיצוב פנים ואדריכלות מאפשר לתושבי ירושלים והסביבה ליהנות מכל העולמות. כאשר משלבים בין השירותים, דואגים שלא יהיה צורך בהיתרים נוספים – או שכל ההיתרים הרלוונטיים יתקבלו מראש.

היתר בנייה
בירושלים הבירה? זה פשוט יותר ממה שחשבת! 

 

הניסיון שלי מלמד שרבים מוותרים על מימוש פוטנציאל השטח והמקרקעין שלהם בגלל חשש מתהליך קבלת ההיתר. ספציפית בירושלים, אני רואה את זה גם אצל משקיעים וגם אצל אנשים פרטיים.

אז מה כדאי לעשות? פשוט להעביר אליי את האחריות והמשימה. אני אקח את זה על עצמי מכל הלב – וכל שנותר לך לעשות הוא לפנות אלי ממש כעת , כדי שגם במקרה שלך, כשמדובר על היתרי בנייה עיריית ירושלים לא תהווה מכשול. 

היתרי בנייה בעיריית ירושלים

מבולבלים? יש לך שאלות על היתרי בנייה בירושלים? צרו קשר לשאלות ופרטים

שיתוף פוסט

עיצוב פנים אלישבע יעקובי | אדריכלות אלישבע יעקובי - אלישבע יעקובי

השאירו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם

     מתנה!     

במיוחד עבורכם  - צ'ק ליסט למשפץ הטרי, מתחילים בתהליך שיפוץ? כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול!

בלחיצה על הכפתור הנני מאשר/ת קבלת דיוורים

דילוג לתוכן